donderdag 4 november 2010

Post uit Australië!


Een aantal weken geleden won ik bij Mon Cherry een give-away en vandaag zat het pakje in de bus!!! Wat ben ik er blij mee, echt nog eens super super bedankt Monique van Mon Cherry!
Ik was blij verrast in het pak ook nog een echt Australisch potlood met leuke kangoeroe, een kaartje en een schriftje te vinden, bovenop de buitengewoon schattige romper.

Deze romper dacht ik eerst op mijn beurt cadeau te geven aan één van de kindjes in onze vrienden- en familiekring die net geboren zijn of binnenkort geboren moeten worden, maar die ik nu toch zelf wil houden voor mijn (nog te verwekken) eigen kindje(s). Ik werd er nog meer verliefd op dan dat ik al was toen ik hem bij Mon Cherry zag en nu wil ik hem dus niet meer afgeven, haha! 

Ik kan het nog altijd moeilijk geloven dat IK een give away won en ik stond dan ook echt te dansen voor mijn brievenbus, wat een leuk gevoel toch! Het was zo een fijn gevoel dat ik er over denk om ook een give away te organiseren. Bij de eerste 10 volgers bijvoorbeeld ;-)?!

2 opmerkingen:

  1. Proficiat!!! Ziet er echt leuk uit, die ami. Dat patroon wil ik wel eens lenen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te horen dat alles goed is aangekomen en met open armen is ontvangen ; )
    Groetjes uit Australie!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen