vrijdag 19 november 2010

Keukendromen


Maandag zijn we onze toekomstige keuken gaan laten tekenen. Ik kan zeggen dat ik er erg tevreden mee ben, zeker nadat we door goed te onderhandelen nog wat extra's binnen de prijs hebben kunnen laten voorzien! De keuken is helemaal wat ik wil, toch op de beperkte ruimte die we hebben, als ik een grotere ruimte ter beschikking had, zou ik heel wat anders willen. Ze is praktisch en onderhoudsvriendelijk, toch op papier. Hoe de realiteit zal zijn, daar zal ik nog een jaartje op moeten wachten.

We zijn dan wel al de keuken gaan kiezen en eigenlijk ook het sanitair (badkamer en dergelijke, hier zijn we nog niet zo tevreden over, als de definitieve keuze echter gemaakt is, ook een logje hierover), dat maakt het allemaal al wat meer concreet. Dat is erg leuk, maar jammer genoeg ook erg nodig, want de bouwfirma is nog steeds niet aan ons huis begonnen en daarop wachten duurt wel lang...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten