zondag 5 december 2010

Sinterklaashulpje


De Sint vroeg mij om hem wat te helpen met de cadeautjes die hij dit jaar brengt voor mijn jongste metekindje. Het werd het een Black Apple Doll. Met een stofje dat ik in een Noeks scrappakket toegestuurd kreeg. De armpjes en beentjes zijn wat dun uitgevallen, omdat ik te laat doorhad dat er nog geen naadwaarde toegekend was aan het patroon. Gelukkig heeft mijn lief meer geduld dan ik en vulde hij de ledematen met wattine. Voor de ogen en de mond verdient mijn lief trouwens ook alle credit, hij heeft een veel vastere hand dan ik, dus was snel beslist wie de doll van ogen en mond zou voorzien! Buiten de smalle ledematen is ze best wel geslaagd, al zeg ik het zelf...
Ik maakte ook nog een slab met de eerste letter van haar naam.

Verder ben ik heel druk bezig geweest met de baby-uitzet van het kindje van mijn broer dat zich binnenkort zal aanmelden, daar is nu alles bijna klaar voor. De naaimachine gaat nu een tijdje op stal. December is een extreem drukke maand in de winkel waar ik werk en daarna komen de examens op school er aan, ik zal dus alle tijd kunnen gebruiken om te studeren en ook nog wat te rusten, naaien komt er zo snel niet meer van. Zodra echter het kindje van mijn broer geboren is, komt er uiteraard een foto-update van alle maaksels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten