zondag 26 december 2010

Kerstelfje

Een aantal van mijn kerstcadeaus maakte ik zelf. Een goed voornemen voor volgend jaar zou kunnen zijn dat ik volgend jaar bij Kerstmis voor iedereen een zelfgemaakt cadeautje heb. Ik doe echter niet aan goede voornemens, maar laat ons zeggen dat ik dit idee wel in mijn achterhoofd hou.


De sjaal voor mijn schoonmoeder passeerde hier al de revue. Ik "strikte" echter nog iets... Een Zsa Mask voor het petekindje van mijn lief. Hij is helemaal gek van Mega Mindy en ik hoopte dat hij dit stoere zwarte masker voor zichzelf dan ook leuk zou vinden. Het was een succes bij allebei, missie geslaagd, zou ik zeggen. De slechte foto van dit "striksel" krijgt u er gratis en voor niks bovenop, ik kan alleen maar zeggen dat deze Zsa Mask er in het echt veel beter uit ziet. Nu dit patroon volgen goed gelukt is, ben ik klaar voor het zwaardere werk. Een pixie komt op de "wat ik nog wil maken"-lijst, voor wie ik hem ga maken, dat moet ik nog beslissen. Misschien moet ik dan gewoon het principe "wie het mutsje past, trekke het aan" toepassen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten