zondag 6 maart 2011

Lentekleedje


De zon was vandaag overvloedig aanwezig en dat gaf mij inspiratie om deze blog nog eens in een nieuw jasje te steken, meer specifiek in een lentekleedje. Met een mooie foto van de orchidee die ik laatst van mijn mama en papa cadeau kreeg, komt het aardig in de buurt. De bloemen stonden deze namiddag zo prachtig in de zon dat ik het niet kon weerstaan er foto's van te maken. Extra voordeel daarvan is het feit dat, wanneer de bloemen weer uitgebloeid zijn, er toch wat van dat moois overblijft.

We brachten vandaag, onder dezelfde stralende zon, ook weer een bezoek aan ons huisje in aanbouw, er zijn weer wat extra vorderingen gemaakt en daar worden wij natuurlijk heel erg blij van. De schoonouders gingen ook mee en waren heel enthousiast over ons nieuwe stekje. Vorige week gingen mijn ouders mee bij ons wekelijks bezoekje aan de bouw en zo blijft iedereen toch een beetje op de hoogte van de vorderingen. In ons hoofd zijn we al volop plannen aan het maken over de plaatsing van de meubels en denken we na over de vloertegels die we nog moeten gaan kiezen. Dromen en plannen maken en elke week weer benieuwd zijn naar de vorderingen die anderen voor ons gemaakt hebben bij de realisatie van onze nieuwe thuis, zijn een welgekomen afwisseling met de stress en de druk die de combinatie werken en studeren dezer dagen erg duidelijk met zich meebrengt.

Ik ben moe, heel erg moe en er staan nog een hele hoop (school)taken op mijn lijst. De stage verloopt heel erg goed, ik krijg enorm positieve commentaren. Dit sterkt mij natuurlijk in mijn overtuiging dat de weg die ik nu ga, de goede is. Dat de weg nu tijdelijk weer behoorlijk zwaar is, neem ik er dan met veel plezier bij. Maar de taken blijven zich opstapelen en voor elke taak die ik kan schrappen, komen er precies wel 10 terug bij...

Qua creativiteit is het dezer dagen echt vreselijk gesteld. Er is echter de komende dagen, dankzij de krokusvakantie die voor mij eigenlijk enkel op de avonden slaat, verbetering op komst. Mijn oudste metekindje wordt bijna 2 jaar en dan maak ik graag wat tijd om voor een paar handgemaakte cadeaus te zorgen. De komende dagen zal mijn naaimachine dus weer vanonder het stof gehaald worden. Hopelijk zorgt het beetje extra vrije tijd tijdens de vakantie en deze nieuwe deadline ervoor dat ook een aantal andere projecten afgewerkt of aangepakt kunnen worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten