maandag 7 maart 2011

Leesdagboek (6)

Mathilda - Quentin Blake
Omdat ik ook wel af en toe eens een boek lees waarvoor het, volgens mijn bescheiden mening, niet echt nodig is een uitgebreide bespreking te plaatsen, heb ik de pagina "leesdagboek" toegevoegd aan deze blog.
Hier kan je volgen welk boek ik momenteel aan het lezen ben en welke boeken ik inmiddels gelezen heb. Omdat het een beetje raar zou zijn fictief alle boeken er proberen op te plaatsen die ik ooit al gelezen heb (dat zijn er bovendien zo veel dat dit niet eens mogelijk is), ben ik gewoon begonnen met het boek waarmee ik op deze blog ook mijn leesdagboek begonnen ben.
De afbeelding is trouwens een personage uit een boek waar ik heel erg veel van hou. Het is Mathilda, getekend door Quentin Blake, de kleine geniale boekenwurm die een hoofdrol speelt in het gelijknamige boek van één van mijn absoluut favoriete kinderboekenauteurs: Roald Dahl.
Het is vooral voor mezelf een handig overzicht, hopelijk kan ik het volhouden deze pagina up-to-date te houden, want het lijkt mij erg interessant om bij te houden over de jaren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten