vrijdag 18 februari 2011

To buy or not to buy...


...That's the question. Nooit eerder had ik een dergelijke "coup de foudre" met een voorwerp. Deze handtas sprong mij in het oog in een etalage waaraan ik dagelijks voorbij wandel op weg naar mijn werk. Ik was helemaal in de wolken over het design van de tas en nieuwsgierig als ik ben, ging ik even naar het prijskaartje kijken. Daar donderde ik toch even van mijn wolkje af, want de prijs van deze fantastische handtas is, naar mijn normen, pittig te noemen.

Ik heb een aantal handtassen, maar ik kan niet zeggen dat ik de Imelda Marcos van de handtassen ben (hoewel mijn lief dat graag zal tegenspreken). De tassen die ik heb, laat ons zeggen een 8-tal, zijn allemaal niet erg duur geweest, een aantal ervan zelfs zelfgemaakt en een paar exemplaren eigenlijk versleten. Niet versleten genoeg om ze weg te doen, want wie weet komen ze ooit nog van pas, maar toch.

Meestal is een relatief hoog prijskaartje ook reden genoeg om iets dergelijk snel uit mijn hoofd te zetten, zeker sinds we met de bouw van ons huis bezig zijn, maar deze keer blijft het precies toch een beetje hangen. Ik kan in alle eerlijkheid zelf nog niet zeggen wat het antwoord op de beginvraag van dit logje zal zijn, maar ik hou jullie op de hoogte...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten