maandag 27 september 2010

Start

Valt er nog iets nieuws te vertellen in de boeiende en inspirerende wereld die ik leerde kennen via de meisjesmama toen ik een patroon zocht voor een rokje?! Waarschijnlijk niet... Een blog bijhouden lijkt me echter vooral voor mezelf heel erg boeiend. 
De naam van deze spiksplinternieuwe blog komt van het feit dat mijn ouders het vroeger (en nu nog steeds) tegen jan en alleman hebben over "Onzinge" (ons Inge) als ze over mij spreken. Leuke bijkomstigheid is dat de eerste 5 letters ook nog een ander woord vormen, een woord dat dan weer symbool kan staan voor de wirwar aan onderwerpen die hier ongetwijfeld de revue zullen passeren.
Ik hou van mijn lief, naaien, haken, breien, koken, eten, muziek, theater, babbelen, shoppen,... Overdag werk ik en 's avonds studeer ik regentaat Nederlands Frans. Hopelijk kan ik binnenkort mijn droom waarmaken om ooit voor de klas te kunnen staan.
Hopelijk kan ik het volhouden, dat bloggen... laten we hierbij deze blog dan ook maar voor geopend verklaren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten